Η Plus500 ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2015, στα οποία είναι εμφανής όχι μόνο η αύξηση των μεικτών εσόδων της, αλλά και της βάσης πελατών της. Η τελευταία αύξηση, μάλιστα, συνοδεύεται και από μείωση του κόστους απόκτησης νέων πελατών.
Αναλυτικότερα, κατά την παρουσίαση των οικονομικών της αποτελεσμάτων, η Plus500 ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων της κατά 23,4%, σε σχέση με τα αντίστοιχα του πρώτου τριμήνου του 2014. Τα έσοδα αυτά αποτελούν αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, και της εντυπωσιακής αύξησης της βάσης πελατών του forex broker.
Τα μέλη της Plus500, άλλωστε, αυξήθηκαν κατά 72%, σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2014! Πρόκειται για μια εντυπωσιακή αύξηση, η οποία είναι αποτέλεσμα της ολοκληρωμένης στρατηγικής που υιοθέτησε η Plus500 στον συγκεκριμένο τομέα. Βέβαια, σημαντικό ρόλο παίζει και η αυξημένη δημοτικότητα των συναλλαγών στην αγορά του forex – άλλωστε, κι άλλοι forex brokers κατόρθωσαν να αυξήσουν τη βάση πελατών τους. Η Plus500, όμως, το κατόρθωσε σε εντυπωσιακό βαθμό, καθώς εξασφάλισε 32.880 νέα μέλη, τους πρώτους τρεις μήνες του 2015 – το τελευταίο τρίμηνο του 2014, τα νέα μέλη της εταιρείας δεν ξεπέρασαν τα 19.032.
Και το στοιχείο αυτό δεν είναι το μόνο που εντυπωσιάζει. Παράλληλα με την αύξηση της βάσης πελατών της, η Plus500 κατόρθωσε και τη μείωση του κόστους απόκτησής τους. Πρόκειται για τα χρήματα που ξοδεύει ο forex broker σε τομείς όπως το μάρκετινγκ και η διαφήμιση, προκειμένου να προσελκύσει νέα μέλη. Αναλυτικότερα, κάθε νέος πελάτης κόστισε στην Plus500 892 δολάρια. Πρόκειται για ένα ποσό σαφώς μειωμένο με το αντίστοιχο του περασμένου Δεκεμβρίου, το οποίο άγγιζε τα 1.120 δολάρια.
Ο CEO της Plus500, τέλος, Gal Haber, δήλωσε για τα εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας: «Ανακοινώνουμε με μεγάλη ευχαρίστηση τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2015, τα οποία ξεπερνούν τις προβλέψεις της αγοράς. Υπεύθυνο για αυτές τις ισχυρές οικονομικές επιδόσεις είναι το όνομα που έχει αποκτήσει πλέον η Plus500, σε συνδυασμό με την ανώτερη τεχνολογία που έχουμε σχεδιάσει και παρέχουμε, αλλά και την αυξημένη μεταβλητότητα της αγοράς». Ο κ. Haber, μάλιστα, αναφέρθηκε και στη χορηγία της Plus500 προς την ποδοσφαιρική ομάδα της Ατλέτικο Μαδρίτης, τονίζοντας πως και αυτή έπαιξε το ρόλο της στην απόκτηση νέων μελών.