Μέθοδοι επικοινωνίας με τους forex brokers

Ακόμη και ο πλέον έμπειρος επενδυτής θα βρεθεί κάποτε στη θέση να αντιμετωπίζει κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή να ταλανίζεται από μια απορία και να μη μπορεί να βρει μόνος του τη λύση. Σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν έχει παρά να αναζητήσει τη βοήθεια των ειδικών, επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών αποτελούν μια από τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι forex brokers στους επενδυτές. Στελεχώνονται από ειδικούς που καθήκον τους έχουν να λύνουν κάθε απορία ή πρόβλημα που προκύπτει, πριν ή κατά τη διάρκεια των συναλλαγών. Στις περισσότερες περιπτώσεις, μάλιστα, η απάντηση έρχεται άμεσα, χάρη στο γεγονός ότι τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών λειτουργούν ολόκληρο το 24ωρο.

Κάθε επενδυτής, μάλιστα, έχει στη διάθεσή του μια ποικιλία μεθόδων επικοινωνίας, προκειμένου να μεταφέρει την απορία ή το πρόβλημά του. Ένας από τους δημοφιλέστερους δεν είναι άλλος από το e-mail, τον πλέον παραδοσιακό τρόπο επικοινωνίας μέσω του internet. Το μόνο που έχει να κάνει σε μια τέτοια περίπτωση, λοιπόν, είναι να στείλει ένα e-mail με την απορία του και να αναμένει την απάντηση, εντός των επόμενων λεπτών.

Ακόμη πιο άμεση είναι η επικοινωνία μέσω live chat. Χάρη σε αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας, ο επενδυτής μπορεί να συνομιλήσει με κάποιον εκπρόσωπο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών με γραπτά μηνύματα, τα οποία απαντώνται άμεσα. Ακόμη και το δυσκολότερο πρόβλημα, άλλωστε, λύνεται, μετά την ανταλλαγή μερικών τέτοιων μηνυμάτων.

Τέλος, οι πιο παραδοσιακοί μπορούν να επικοινωνήσουν και με διαφορετικούς τρόπους με τους υπεύθυνους. Πολλοί forex brokers διατηρούν τηλεφωνικές γραμμές, με τις οποίες μπορούν να επικοινωνήσουν όσοι δεν προτιμούν το internet. Τα τηλεφωνήματα στις γραμμές αυτές μπορεί να έχουν διεθνή, αστική ή μηδενική χρέωση, ανάλογα με τον forex broker.

Τέλος, υπάρχει και η μέθοδος του fax. Αυτή ενδεχομένως να αποδειχθεί η πλέον χρονοβόρα από τις υπόλοιπες, ωστόσο, συνοδεύεται από ευκολία. Το μόνο που έχει να κάνει, άλλωστε, ο επενδυτής είναι να στείλει ένα fax με το πρόβλημα που αντιμετωπίζει και να αναμένει την απάντηση.

Η επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, λοιπόν, αποτελεί τη λύση για κάθε πρόβλημα που ενδεχομένως αντιμετωπίζει κάποιος επενδυτής στις συναλλαγές του. Και, χάρη στην ποικιλία μεθόδων επικοινωνίας που του προσφέρονται, είναι σε θέση να βρει αυτή τη λύση γρήγορα και εύκολα.