Η HotForex ανακοίνωσε το λανσάρισμα ενός νέου εργαλείου για την υπηρεσία της Email Ticketing, το οποίο σκοπεύει να κάνει πολύ πιο εύκολη την επικοινωνία των μελών της με τα διάφορα τμήματα της εταιρείας. Έτσι, οι επενδυτές μπορούν να στείλουν email tickets ταυτόχρονα στις υπηρεσίες της HotForex (τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, VPS, PAMM και υπηρεσία διεκπεραίωσης συναλλαγών) απευθείας από τη myHotForex Client Area. Παράλληλα, η ανταπόκριση θα γίνει πιο άμεσα και οι επενδυτές μπορούν να δουν την απάντηση και στο λογαριασμό email που έχουν δηλώσει στην εταιρεία και στο κέντρο μηνυμάτων της HotForex.
Η HotForex, τέλος, προσφέρει στα μέλη της την ευκαιρία να μάθουν πώς ακριβώς μπορούν να στείλουν ένα email ticket, στο σχετικό τομέα βοήθειας, στο λογαριασμό τους.